woensdag 8 mei 2013

Toch even misrekend

En dan denk je dat je alles hebt afgeschreven... maar blijkbaar moest de gas en stroom er nog af. Dat wordt de rest van de maand dus erg rustig aan doen. Gelukkig zijn inderdaad de boodschap-budgetten al gepind, al moet ik nog even 30 euro bij pinnen omdat we besloten hebben dat budget iets op te schroeven. Maar dat gaat nog wel goed komen. Zeker omdat ik ineens bedacht dat ik misschien nog wat geld op mijn MoneYou spaarrekening had staan, en dat heb ik gisteren over geschreven. Het is er nog niet - dat is een van de redenen dat ik met MoneYou wat minder blij was, het geld blijft veel langer ergens in 'bancair niemandsland' vast staan - maar ik hoop dat het vandaag of morgen toch wel op mijn betaalrekening staat. Dan is voor een groot deel het stukje roodstand dat ik nu ineens had alweer opgelost. De rest kan ik gelukkig volgende maand gewoon weer inhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten